torsdag, juli 27, 2006

och....? Vem bryr sig?

Ett kryp.
En insekt..nåt' litet läbbigt..som förmodligen biter (om den kommer åt vill säga)..
Vem bryr sig om det?
Kommentarerna på mina (krypets) tafatta litterära ansträngningar lyser med sin frånvaro och jag kan förstå det.

Kryp ska göra det de är bäst på..
KRYPA
Fotboll..? Nää...det finns de som kan fotboll i Degerfors...de kan och ska skriva om det. Kryp som jag själv..som bara stått där på ståplats och gormat..knutit näven..svurit över uttagningen och sen' gått hem och tyckt att rövitt skulle vunnit om bara jag fått bestämma......
Vi (krypen)..ska nog ägna oss åt annat.
...
Vattna gurkorna
Klippa gräset
..ehh..anything...bara inte diskutera rövitt och drömmen...ja Du vet..
drömmen om allsvenskan!
Skit!
Hur ska man göra?
Levern är ju rövit..ju
stöön
så det får stanna här...rövitts vidare öden får mer kunniga skriva om (läs Simon m fl)..

glömde..
en sista..?..låt mig få skriva?? snälla?????
Nu gäller HIF och cup.
Skulle inte förvåna om HIF får det svettigt....
å sen' sägs att 2 spelare sitter på flyget till Degen för att skriva kontrakt...

månne landar de i Karlskoga?????

2 kommentarer:

Simon Rothelius sa...

Folk är tyvärr dåliga på att kommentera, men det betyder inte att ingen läser. Jag hoppas att du får tillbaka inspirationen och fortsätter skriva.

storavalla sa...

Kryp som du är viktigare än stora elefanter. Jag läser med nöje din blogg. Vad vore livet om man inte fick oroa sig för rödvitt.