måndag, augusti 14, 2006

kärlek..

Nån' sa:

'Skriv nåt' om kärlek vettja'..?!
'Du VET VÄL vad jag menar??..kryp'?

konstig fråga..inte sant??..
men.. jo då...kärlek..visst vet jag...

Ett kryp förvisso..lätt trampa ihjäl...men 'All u need is love'.....t o m kryp vet detta.

Kärlek uppstår...om man har tur!

Kärlek vet ju inte av ordet: skicklighet...kompetens. Inte ens rikedom.
Det handlar om nåt' annat..eller hur?
Kanske att ha TUR...vara på rätt plats vid rätt tillfälle..ett möte med nån' och...ja, KEMI!.. sen' brukar allt lösa sig.

Man blir kär..

ehhh??
Vid 55?
Du suger...kryp!!
Fattar Du vad Du just skrivit?
Har Du IQ som en skrattmås???
55 och sån't är passé...FATTA!?!

FÅR DU ÖVER HUVUD TAGET UPP....HAN???


...kryp!!!?

Du är 50+ - nå...MATA ÄNDERNA!!
.....
skruvar generat på röven...
men hallå...?..
så är det väl in...?

Jag får ju klump i kistan..nu med..ju??!!
OK OK..jag vet..jag ÄR ett 55årigt..sic!..KRYP...55.
Raggen reser sig...
..'hörru'...spetsa öronen nu...
jag är jävlar i mig inte äldre än Dig..
jag menar..
känslor vet inget åldersstreck..de är lika fräscha som Dina

Åldern på Dig själv eller partnern...spelar ingen roll.
Kärlek vet inga åldrar, kön, rastillhörigheter eller...öh, whatever...

pust..blir så tröttt...
Hur orka........?..efter detta?

Inga kommentarer: