fredag, november 24, 2006

november 11an

Som den coach-wannabe jag är..Joo...erkänner tänker jag formera min start11:a månad för månad tills dess att pipan ljuder nån' gång där framme i april.
November ut!

Tre spelare som kan gå in direkt i startelvan behövs. Ett mittlås närmast Nurme samt en naturlig ytter modell Aronsson när det begav sig.
Är Tappert en av mittbackarna? Kanske...Storm? De två tillsammans med en hungrig Norrbin och Emil känns ...mmm....ja...BRA i mun. Bara jag får suga en stund på den.

Sug på den... Du med, käre läsare.
Det ryktas om att Joachim Nilsson är intresserad av att ställa sina tjänster till rövitts förfogande. Det känns inte heller helt fel. Samarbetet med Karlskoga utökas och är naturligtvis nye tränarens förtjänst i så fall.


..............................................Nurme.........................................

....Norrbin.........Storm.................Tappert..............Johansson

...........................Lindskog.................Drugge...............................

....Bergman.........................Garcia...........................En paj....

.......................................Spethim Hassani.....................................

Den går inte av för hackor...väl??
Omöjlig?

Jag tror inte det....

På bänken??

........Kaboooouus!!

Inga kommentarer: