fredag, april 10, 2009

Allvaret börjar...

Det skrivs att degen gjorde ett dåligt genrep igår.
Jag såg matchen och hade inget att säga om den "matchanalysen"...Försvaret gungade och Seb verkade ovän med bollen.
Framåt var det trångt. KB pressade rödvitt och många chanser rann ut i sanden p g a en karlskoga-fot/huvud i sista momentet.

Väl hemkommen tänker jag: Men hallå..? Fem mål...när gjorde rödvitt 5 mål i genrepet sist? Mitt minne säger mig att det allt som oftast varit det motsatta förhållandet..f f a när det kommit till premiärer.
Samuelsson var grym! Med lite mer flyt hade han gjort 4-5 baljor igår. Så "liten" men ändå så "lång"..inläggen var som skräddarsydda till hans skalle.

Som sagt...backlinjen gungade men med rödvitts kantspelare och en Samuelsson därframme kommer det här gå bra.

Aldrig trodde jag han var såå bra...

Inga kommentarer: