torsdag, mars 23, 2006

Rövitt på G..?

Alla tippar. På andra sajter är rövitt ruskigt nederlagstippade...ja, avstigningskandidater i högsta grad.
På nån' sida är man inte lika säker...IFK Norrköpings gnällbänk t ex..Där finns synpunkter som att Kabous t ex skulle behållits...DIF har gott rykte i Norrköping.
Vad ska man tro?
Hur blir årets säsong?
Känner mig både säker...och osäker.
Jag säger så här...Utan skador...avstängningar och en Mendes och Larsson i god form ...HELA säsongen...då tror jag DIF slåss med de stora.
Men....så enkelt ÄÄÄÄR det ju inte. Mendes kommer i formsvacka..Tobbe likaså...nån' skada sätter pinnar i hjulet för nån' av dem.

Vad i hela fridens namn ska Tony sätta in då?????
Tipselit?
Sola?
Bergman?..
ja...den senare kanske..men..men...Det ser tunt ut på forwardssidan...är det bara jag som tycker det? Drugge vet vi ABSOLUT INGENTING om. Han kan ju bli kanon....lösa alla knutar...
bara..hur stor är sannolikheten?

Sphetim Hassani!
Jag tror årets serie handlar mycket om antalet utlänningar i KFF. Stämmer det för brassarna så ..kanske Hassani blir tillgänglig.
Ola Toivonen!
Kanske slår sig inte Ola in i startelvan och blir ett alternativ...

Fan!
Den som ändå hade en kristallkula!

Inga kommentarer: