söndag, april 13, 2008

Hakan ut

Dan' före dan' före doppare-dan'.
PREMIÄR

Känns redan som jag fått en råsop i kistan.
Fågelkvittret ute om mornarna. Bofinken slår nästan knut på sig själv i iver över att finna partner.

Ska säga det direkt:
Jag förstår honom. Jag förstår..härliga känslor.

PREMIÄR oxå..röd-vita gossar ska göra vad alla gossar (och flickor?!) barnfödda i Degerfors drömmer om från det att bröstmjölken sinat hos mamma, nämligen springa in på Stora Vallas gröna naturgräs.

Start11:or far som blixtar på forum av allehanda slag.
Placeringslistor haglar..
Jag ska pliktskyldigastt leverera min egen...ett kryps funderingar...från hjärtat - med hela hjärtat och lite hjärna.

Det känns som att det bruksorternas år.

1. Åtvidaberg (har årets blivande skyttekung i laget på lån från Kalmar)
---
2. Brommapojkarna (alltid bra)
3. Degerfors (dags ta steget fullt ut i år?)
---
4. Sirius (har ett grymt lag på papper)
5. Häcken
6. Landskrona
7. Örgryte (nää...en Allbäck gör inte ett lag)
8. Limhamn Bunkeflo
9. Assyriska (kanske blir det högre)
10. Enköping
11. Mjällby
12. Falkenberg
---
13. Ängelholm
14. Qviding
---
15. Väsby
16. Jönköping Södra

Mycket haka ut?
Inte!!

Inga kommentarer: