torsdag, april 03, 2008

Konfusion

Livet är bra underligt.
Ett tag trodde jag allt skedde mellan 20 och 30
Det var där ALLT hände....sen' var det bara en en lång golgata mot eternity...
men...
tji fick jag
å vad bra...hade fel..fel fel fel.
Kan deklarera för alla intresserade att ..
livet börjar vid pass...57. Visste ni det?

Stolleryck!
Stackars kryp...Glöm det..vid 57 handlar det om änder och duvor...seså..mata dem med det torra Du köpte på ICA till extrapris förrförra veckan. Gör det! Livet?...det har passerat revy för dig... för 25 år.

Vad trodde du???????
Att allt bara var en dans på rosor?
...men???

Sluta...så där kan du ju inte gå på..?
Jag är ju glad...
rövitt ska ju snart ut på Vallas gräs...

och förresten så är jag glad för så mycket annat.
Ska erkänna en sak. Lovar Du hålla tyst?
.......
Nå?

hm...vem kan man lita på egentligen?
Nåväl...nån' vet...huvudsaken...ja det är det enda som betyder nåt'.

Jag lever

Inga kommentarer: