fredag, februari 03, 2006

H(ar) T(abbat) M(ig) L(ite)......

Stööön...
Måste ta ett snack med gubben Watson!
Eller nån' annan...som kan det här.

jo så här var det.
Fåfäng som jag är får jag en lysande idé - en 'counter'..!
det ska man ha..
det har alla på sina sidor tänker jag.
Jag navigerar runt på Blogger och hittar en liten väg..(kostig rent ut sagt) som för mig till *Site meter'.
Diverse ifyllande av olika formulär och allt ärklart publicera.

Sagt och gjort!

Uppdatering
hm...skulle det inte finnas nån' logga på sidan??...jovisst
men hur jag letar - inte tillstymmelse till logga.

Nu börjar jag surna till
det var väl själve..

In i templates och det allra heligaste....KODEN!!!

jag slickar mig om läpparna...torra vid det här laget.
Lokaliserar vad jag tror är scriptet...snabb markering

DELETE!!

UPPDATERING!!!

loggar nöjd med mig själv ur och går in igen......

............totalhaveri!

HTML = Har Tabbat Mig Lite

2 kommentarer:

Anders Eriksson sa...

Well, problem med HTML-kod har vi alla haft. Hör av dig om du vill ha hjälp!

Dessutom gör du dig bättre i blogg-format än som gästbokspammare :)

Tordyveln sa...

Tack Anders för erbjudandet
Jag fick starta om..
En läxa i vilket fall som helst!

Protesterar dock mot benämningen 'gästboksspammare'...
tvivelaktig eftersom kriterierna för begreppet ej tydliggjorts på GB...:)
F ö är det trist att Du slutar blogga!
Nu blir jag ende extrimisten här....