lördag, februari 04, 2006

sent ska syndaren vakna..

Jag har lärt mig nåt'
Lärde mig i går
-att istället för att fylla en sida (en gästbok tillhörande en känd svensk supporterklubb) med ...minst sagt uppbragta inlägg så kunde jag bakat ihop mina 3 inlägg till ETT. På så vis slipper man epitetet 'spammare' (tack Anders :)...) och andra kan således beredas mer plats på sidan (tack Johan :)..)

-att trots allt så 'blir man aldrig för gammal för att lära sig nåt' nytt'. Trösterikt kanske..

men det är bra att ni finns Johan och Anders!
och ...Ha överseende med 55+...det blir segare med åren..jag lovar..hehe

en fundering slutligen..
kan man spamma sin egen blog?????

1 kommentar:

Anders Eriksson sa...

Nej, man kan inte spamma sin egen blogg. Det charmiga med just bloggen som format, är ju att ägaren har möjlighet att spotta ur sig ursinniga mängder text utan att någon kan hindra honom eller henne :)