fredag, februari 03, 2006

Jan Guilliou's ande

Jag har sagt att rövitt ska bli top 3-4 i år.
Är att sticka ut hakan minsann...
'Jan Guilliou-självförtroende'??...jojo..ett sån't skulle man ha..ego med för den skull!
Vad har jag för fog för att tippa topplacering för ett skadedrabbat DIF egentligen..?
Tänker så här.
För att bli topp 3-4 tror jag det behövs 52p.
Hur ska rövitt erövra dem?

6p tar man mot:
Quiding (definitivt)
Umeå (kanske bara 4)
Väsby (kanske bara 3)
Falkenberg (övertygad)
S:a 24p

4p tar man mot
Mjällby (tufft förstås)
Trelleborg (fullt möjligt)
Åtvidaberg (definitivt..kan bli 6)
BP (hämnden är ljuv)
Ljungskile (se ovan..kan bli 6)
ÖSK (optimalt vore 6...)
S:a 24p

3p tar man mot
Assyriska (med lite flyt)
Jönköping (voj voj....kan bli 0 men också 6)
S:a 6p

1p tar man mot
Norrköping (peking går upp)
GIF Sundsvall (GIF går upp)
S:a 2p

Totalt:
56p

Så ska DIF ro hem det!
jaja...önsketänkande säger nån'..kanske alla.
Inte omöjligt säger jag.

Alla lag får skador..inte bara DIF. Precis som doktorn oxå visat i sin (mer trovärdiga...definitivt mer underbyggda) blogg. Enda skadan som bör irritera Tony är enligt mitt sätt att se...Drugges.

ÖSK då frågar vän av ordning??

ähh..laget är bra men det saknas nåt'

spirit...
kultur????

Inga kommentarer: